Retur- och återbetalningspolicy

Retur av varor:

Om du inte är nöjd med ditt köp kan du returnera de köpta varorna i originalskick inom 30 dagar från leveransdatumet (vänligen inkludera spårningsnumret för leveransen). När vi har mottagit varorna återbetalas inköpspriset. Alla returer måste registreras via vår kundtjänst.

Jag har mottagit en defekt produkt:

Om du har mottagit en defekt produkt, vänligen kontakta vårt kundtjänstteam omedelbart och ange följande information:

  • Ordernummer
  • Vilken produkt är defekt
  • Beskrivning
  • Fotografiskt bevis

Om paketet har skadats under leveransen, vänligen ta ett foto och skicka det direkt till vårt kundtjänstteam. Alla reklamationer gällande skadade paket måste rapporteras inom 7 dagar från leveransdatumet. Vi kan inte utfärda en återbetalning, kreditnota eller ersättning utan bevis på skador från vårt supportteam.

Jag har mottagit fel produkt:

I det osannolika fallet att du mottagit fel produkt, vänligen kontakta omedelbart vårt kundtjänstteam och ge följande information:

  • Ordernummer
  • Namnet på produkten du inte mottog
  • Namnet på produkten du mottog
  • Foto på den mottagna varan

För defekta produkter: Om produkten är defekt, skadad under transport eller på annat sätt felaktig, kommer ingen avgift att tas ut för retur.

Om jag vill returnera produkt(er): Om kunden har köpt en felaktig produkt, om den inte passar eller om den inte längre önskas, är kunden ansvarig för den faktiska kostnaden för returfrakt och kvitto på returen.

Returadress: 2:a våningen, Byggnad 9, nr 887 Changchun West Rd. Kina (Zhejiang) Pilot Free Trade Zone, Jindong District, Jinhua, Zhejiang

Vänligen kontakta även vårt kundtjänstteam via: info@cocofashion.se

Företagets namn: Madron Commerce
Adress: Madeliefweide 177, Woerden, 3448 TT, The Netherlands
Företagets registreringsnummer: 76222527
E-post: info@cocofashion.se
Telefon: +31657925891